seyma34 benimde bu 5. Ay bizde 2. Yi dusunuyoruz canim ilk gebeligim ilk aydan olmustu bu biraz süründürdü desem yeridir 🤭 sadece stres yapma adet duzenini dongunude bozuyo ben ilk aylar cok stres yaptim 2 ay adetim duzensizlesti ama sonra kendime geldim stresi biraktim 2 aydirda düzenli oluyorum şükür 😃