Btlbet 7 haftaya girdim ama bugunden beri vajinada agrım vardı .kücük abdest yaparken acıma vardı neden olur acaba
dicledila Btlbet o zamanlar bende de oluyordu doktorunuza danıştığınızda söylerseniz idrar tahlili yapar bende enfeksiyon vardı bol su içtiğimde toparlamıştım
dicledila Btlbet o zaman hala devam ediyordur manurol vermişti bana 2 kutu 10 gün arayla gebelikte ne yazık ki çok sık oluyor 7 aydır hep oluyor ara ara