Kızlar bugün 24 günlük olduk 9 günlükken sarılıktan 1 gece hastanede kaldık değerimiz 16daydi 9 a düştü ama bebeğim bana hala sarı geliyor gözlerinin içi falan da sarılık tekrarlar mi acaba ya da oğlum büyüyünce sarı olan rengi düzelir mi çok güzel emiyor öyle sürekli uyuma isteği de yok uyaniyor