Dmlflk 18+6 dayız. Detaylı ultrasonumuzda herşey temiz ve olması gerektiği gibi çıktı. Ancak koroid pleksus kisti çıktı. Sağ (13×8) ve sol (8×7) olmak üzere iki adet. Böyle birşey başına gelen var mı kendiliğinden geçiyor mu ? Korkulacak birşey mi
nilaydeniz Dmlflk benim bebeğimde de iki taraflı görülmüştü aynı şekilde. Detaylidan ortalama 1 ay sonra ikisi de kaybolmuştu. Doktorunuz kaybolur vs dediyse kesin kaybolur
Dmlflk nilaydeniz yaaa çok sevindim söyledi evet 🙏🏼 birazda olsa içime su serpildi. İnşallah sağlıcakla alırız kucağımıza dua edin banada olur mu benimde kaybolur inşallah 🥲
snm_mom Dmlflk gördüklerini söylemek zorunda oldukları için söylüyorlarmış kesin geçiyor bizimde 18de görünüp 22gibi geçmişti takmanıza gerek bile yok☺️
Dmlflk snm_mom ay inşAllah 🙏🏼🥲 kaçıncı haftadan sonra rahatlıyoruz bu gebelikte tarama testleri ayrıntılı ultrason vs derken insan hamileliğini doya doya yaşayamıyor 🥲🥹
Fatos_44 Benim bebeğim 20 haftalık bizde de koroid pleksus kisti çıktı çift taraflı sizin doktorunuz bebeğin suyundan aldırma ya da kan testi önerdi mı acaba?
Dmlflk Fatos_44 benim doktorum fetal dna önerdi o biraz yüksek fiyatı ama onu yaptırdım kesin sonucu alırsın demişti bakalım ne cıkıcak bekliyorum hayırlısıyla inşallah güzel sonuclar alırız sizin kaç mm dedi