gulcin46_ Kızlar çatlatma iğnesinden sonra 16. gün halâ regl olmadım yumurtlama dönemindeki gibi kasıklarım batıyor sizce gebelik belirtisimi? regl mi olcam.?
Merve-metin gulcin46_ test yapsana canım 14.günü test yapabilirsin varsa çıkar zaten inşallah vardır canım 🙏🏻
Hayal23455 Benimde aşırı kaşık ağrım oluyor adet olacam sanıyorum sonra geçiyor göğüslerim sızlıyor 30unda adet olmam gerekiyordu olmadı bilmiyorum