Krdg Kızlar aranızda güneşli erdem Hastanesine giden memnun kalan var mı, varsa hangi doktora gidiyorsunuz öğrenebilir miyim?
Krdg Metar Ya ben başından beri şirin hanıma gidiyordum, sonra bu ikili testte modum düştü ondan sonra başka hastane veya doktor arayışına düştüm. İlgili değil mi
Metar Krdg ben ilk bebeğimde şirin hanıma gitmiştim elektrik alamadım bu sefer Mihriban hanıma başladım suanlık iyi sizde bi deneyin eğer elektriğiniz tutarsa devam edersiniz☺️forumda çok iyi denilmişti öyle gittim bende