Umutluol Adetime 2 hafta var ama şu an bende bel ağrısı,halsizlik,sık idrara çıkma ve çok hafif karnımda ağrı var ama normal karın ağrısı gibi değil anlatamadım galiba 🤦♀️ sizce normal mi ve bu arada ben soğan kürü kullanıyorum9.günüm
Merve-metin Umutluol üşütmüş olabilir misin canım belirtiler bu kadar erken başlamaz yumurtlama dönemin bitmemiştir bile
esya59 Umutluol idrar yaparken ya da mesanede yanma varsa enfeksiyon da olabilir bel ağrısı, mide bulantısı, ateş de oluyor
777_elf Umutluol bende bu ay soğan kürü kullandım 3/4gun ağrım oldu ovu testi de yapıyordum ağrılardan ⅔ gün sonra pik yakaladım ovulasyona yakında olabilirsiniz. Kayita almışım şu an baktım ayın 18 de başlamış ağrılarım 20/21 ekim ovulasyonda Pik yakaladım 22de ise çatlama. Adetimin 22 günü