2 gun önce kasık ve bel ağrısı ile acile geldim alttan muane edildi 4cm açılmam denildi doğum bölümüne aldılar nstye girdim sürekli 80lerin üstünde oldu serum taktılar ağrılarım azaldı 5 6 saat doğum yerinde yatırdılar açılma devam eder diye olmadı ağrılar kesildi servise çıkardılar 2 gündür servisteyim nstler temiz çıkıyor açılma hala 4 cm ilerleme yok sizce ne zaman taburcu olurum hastaneden 34+4 günlüğüm