neslii7 Kızlar üstteki test bu aya ait ve adetim biteli bugün 3. Gün Alttaki geçen aya ait adetim biteli 3.gün testiydi Bu ay daha adetim biteli 3. Günde böyle koyu çizgi görmem normal mi?
Tklc neslii7 normal canım her ay aynı şekilde yumurtlama olmuyor benim eylülde adetim bitikten 1 hafta sonra oldu ekimde adet günümde yumurtlama oldu
dhbetul Hiç belli olmaz birkaç güne yumurtlama olur gibi. Ben 40günde bir adet oluyorum ona rağmen yumurtlamam 8. Günde oldu
sdkshn Tklc adet gününüzde yumurtlama olduktan sonra adet oldunuz mu acaba benim döngüm 18-21 gün arası. yumurtlama olurken aynı anda adet oluyorum haliyle bir sonraki seferle çakışıyor
Tklc sdkshn adet günümde yumurtlama gördüm canım ama adeti 14 ile 17 gün sonra oluyorsun yani hiç yumurtlama görüp adet olmadım arkasına bir kezde temmuz ayında böyle olmuştu