october bebek planladıgım için bugün bıraktım sigarayı. 3 saat oldu cok canım istiyor halıyle. Bırakanlara soruyorum bu his geçecek mi yaaa 🥹
Krdg october Bende başlarda senin gibiydim, insan sorumluluk hissediyor mide bulantıları başlayınca tiksiniyorsun yani bende öyle oldu 😂
_didemmcn october neredeyse doğumuma 1-2 hafta var ama bir gün olsun aklıma gelmedi doğumdan sonra uzun bir süre sonra tekrar başlayacağım 🤣🤣🤣 sonlara doğru insanın canı çok çekiyor 🤣🤣🤣
october Snmlsn benım bır kürtajım var. o hamılelıgımde gunde 5 adet iciyordum (iki paketten düşmüştüm bir günde) ve hiç zor gelmiyordu. sımdı bebek yok ama bırakmak zor geldiiiiii ://
Snmlsn october çok iyi anlıyorum seni 😢 ben de tiksinmeyeyim zor bırakırdım. Kendini çok strese sokma. Streste önemli biliyorsun.
e_blue_sky_a october ilk günü atlatinca ilk hafta önemli. 2.haftada yoksunluk geliyor ama bu kadar çok değil. 3.haftada geliyor ama çabuk gidiyor. Çok su içmek + meyve çok işe yarıyor isteği azaltmada. Uyumak iyi geliyor. Evde de kimse içmese on numara olur
e_blue_sky_a october ben 20sene içtim hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım. Ama hamile iken çok zorluyor. Keşke öncesi bıraksa idim dedim hep. Ayrıca bebek düşünüyorsan 400mg folik asit de al
october e_blue_sky_a biliyorum canım önceden 9bhaftalık kürtajım var hakimim konulara 😂 Folık asır seviyem bır senedır kullanmaktan ğst sınırın uzerınde çıktı hatta bıraz ara verdim
0107 october bu sigara krizlerine biraz dayan 1 saate geçiyor genelde🍀 3 gün sonra nikotin bağımlılığı tamamen bitiyor.