Hiilal0606 Ayseumut bebeğin kalp atısıyla ilgili bişey dedi de tam anlayamadım sizce iyi mi kalp atısı
Ayseumut Hiilal0606 kalp atısını anlayamıyorum malesef sancınız başlamıs nst onu gosterıyor bende oğlumu 38 haftalıkken dogurdum dogum baslıyor olabılır