sunagok_ kim övüyomuş orayı Allah aşkına ben doğum yapmadım ama doğum yapan arkadaşlarımın tecrübeleri berbattı şuan hamileyim Gazi hastanesine gidiyorum Ankara’nın en iyi yeni doğan ünitesi olan hastanedir Gazi hastanesi tavsiye ederim ikinci sırada Hacettepe ve şehir hastaneleri geliyor tercihinizi bu yönde yapmanızı tavsiye ederim sevgiler