bdenerigokce Zekiye-clk sütten dolayı bazen hap işe yaramıyor diyen var. Ben prolaktin hormonum yüksek çıktı doktor işte böyle olunca süt korur dedi
Zekiye-clk bdenerigokce ben hamile değilken prolaktinim çok yüksekti bırakın hamileliği regl bile olamıyordum tedavi oldum önce sonra hamile kaldım
bdenerigokce Snmlsn doğum kontrol düşünüyorum ben hatta ilk zamanlar eşimde korunsun artı olarak 😂 eşime diycem😂
bdenerigokce tambirleydi bir olay değil, başka seçenekler varken bence gereksiz dedi tamamen doktorun kendi düşüncesi yani 4-5 doktor aynı şeyi söyledi hepsi devlet doktoru değildi özel doktoru da vardı aralarında
minik-02 Melike_4949 bu gerçekten biraz doğru yeğenim ilk çocuğu ile ikinci çocuğu arasında yedi yaş var sonra hamile kaldı kızı bir yaşında iken tekrar hamile kaldı 😂
2bebislianneee bdenerigokce psikolojinizi bozmayın ama hemen önlem alın bebeğim 7 aylıkken hamile kaldım tekrar şimdi doğumu bekliyorum 🥲🙈
bdenerigokce 2bebislianneee çok korkuyorum sırf bu yüzden eşimle yaklaşmayacağım sanırım😂😂 Doğum kontrol hapına çok güveniyorum aslında ama süt durumu nasıl olur hap etkisini azaltır mı bunlardan korkuyorum