tatlibebegim_ Normal mi ki ya ne yesem yedikten sonra zehir oluyor midem bulanıyor bi kaç gündür olmaya başladı önceden tek midem yanardı şimdi karın ve mide ağrısı sancıyor resmen göğsümün altı
tatlibebegim_ Yagmurakyurek bende kusma olmuyoda şurup kullanıyorum gaviscon ama bi kaç gündür geçmek bilmedi ilk başlarda böyle olmazdı hiç
Yagmurakyurek tatlibebegim_ demeki bünyeden bünyeye fark var bende kusma olmdi hiç ay insalalh iyi olursun bende diorum bana nie bı kaç gündür yazmior bu kız 🥺 geçmiş olsun inşallah
tatlibebegim_ Yagmurakyurek yok kız midem ağrıyor uyyorum hep uykuda oldu bu aralar, banyo yıkamıştım ondan mı oldu acaba bilmiyorum üşüttüm falan
Yagmurakyurek tatlibebegim_ ya demiştin ztn öğün ayaklrni sıcak tut patik giy iyi olmasan çok kötü olursan doktora git 🥺
tatlibebegim_ Yagmurakyurek aynen geçmezse gidicem bi kefir içtim zehir etti bana ne yesem pişman oluyorum 🥹
tatlibebegim_ Nur_11 ben 12.haftada bi defa kustum bida da kusmadım hamur işleri yiyince kusuyorum onu farkettim
Nur_11 tatlibebegim_ Canım ben 9 haftalığım ama kusamıyorum napıcam kusmaya calışıyorum ağzım kasılıyor 😕
tatlibebegim_ Nur_11 o haftalarda bende öyleydim kussam belki rahatlardım şuanda da öyle bişey yiyince yanıp bulanıyor doktor şurup yazdı onu kullanıyorum ama artık oda fayda etmemeye başladı