40+2 de yani 29 ekimde gece 1 avuç içi dolusu nişan geldi kahverengi olarak üstüne doktor önerisiyle sabahleyin cinsel ilişki yaşadım hafif kasılmalarım başladı kahvalti falan yapıp azcık uyuyayim ne olur ne olmaz dedim uyuyup uyandim rahim kasılmam normal sanciya dönmüştü saat 16:30 civarında artık dakika tutmaya başladım 18 civarında lavaboda kan geldiğini görünce apar topar hastaneye gittim hastanede sancılarımın şiddeti gittikçe arttı fakat açılmam 1cm di ve ilerleme yoktu 2 saat sonra gel tekrar bakalim dediler hastaneden kaçta çıktım hic bilmiyorum cok uzun sürdü 1 falan olmuştur belki hastaneden çıkmam eve geldiğimde artık sanciya dayanamiyordum duşa girdim eşim belime masaj yaptı sıcak suya falan oturdum tekrar çıktık hastaneye açılmada ilerleme olmamış hiç 1cm hala istersen yatıralım dedi ama açılma yok ve sancim cok fazla olduğu için suni sanciyla desteklemeyeceklerini söylediler bizde çıktık eve arabadayken sancim geldikce ikinmaya basladim çünkü sancılarımi hafifletiyordu altima bebek bezi koydum sancim geldikce ikiniyorum artik evde bir kaç kez altıma işedim 🤭 en son ıkınırken pıt diye bir ses geldi eşime bağırdım birsey oldu diye dedi bacaklarindan su akiyor yan dairede ablasi oturuyor dedim ara gelsin hemen görümcem hemen geldi altimi sildi temizledi üstümü giydirdi apar topar hastaneye gittik tabi hastanede çıkıp eve gelip geri dönmemizin arasinda 1 saat falan var çatala yattim doktor şok oldu naptin sen bebegin saçlarını görüyorum dedi 8cm açılma olmuş seni hemen dogumhaneye çıkarıyoruz dedi 5 dakika bi nstde kaldim sancilara baktilar daha sonra çatala çıktım kesi atılmak zorunda kaldilar 25 30 dakika ikindim ama olmayınca kesi atıldı hic hissetmedim uyusturmuslar ne ara oldu anlamadim karnima bastirdilar bir hemsire bas cene posizyonunu ayarladi 1 doktor 1 ebede çatalın ucunda cok kalabalikti kesiden 2 ikinma sonra oglum dogdu karnima koydular cok değişik bir histi bu benden mi çıktı dedim 3760 gram doğdu oğlum sonra plasenta çıkarıldı dikişlerim atıldı yürüyerek odaya geçtim beni zorla yatirdilar yatmak istemedim oğlum gelene kadar serum falan baglandi oglum geldi zordu ama mucizeviydi cok güzeldi Allah herkese kolay dogum nasip etsin inşallah 💕💕