Snmlsn Arkadaşlar 37+1 deyim. İlk hamileliğim, ilk doğumum olacak. Bebek kanala girmeden sancı başlayabilir mi? Bir de sancı neye benziyor 😳😳 nasıl bir ağrı?
Belginylmz Snmlsn heo regl sancısı fazlasına diyorlar bnde normal doğum istiyirum ilk doğumum olucak kıyaslama yaoma bnce biswer akışına bırak herkesin doğum hikayesi farklı kimisi bir saat sancı çekiyor kimisi 5 saat 12 saat değişiyor o yüzden boswer akışına bırak gtsin bn öyle yapıyorum
Sedefkitir12- Snmlsn canım herkesim acı eşiği farklıdır mesela ben ilk gebeliğimde normal sancılandım en son yerde afedersin köpek pozisyonunda kaldım adım atamadım sanki felç oldum sonra zaten açılmam ilerlemiyor diye benim de isteğimle sezeryan oldum o yüzden hiç kıyaslama yapma herkesin dpgumu kendine özel oluyo yarım saatte doğuranı da gördüm 3 gün sancı çekeni de o yüzden herseyi akışına bırak bence 🥰🙏
Churcill Snmlsn göbek deliğimin alt kısmında karın ağrısı adet ağrısı gibiydi. Sıklaşmadan önce dayanılamaz değildi arada düzensiz geldiği için işime gücüme bakabiliyodum yani
Snmlsn Belginylmz tabi ki de bugün bir yorum okudum burda. Çok şaşırdım hanımefendi 8 cm açıklıkla gitmiş hastaneye. Kimseyle kıyaslamıyorum zaten acı eşiğim çok düşük. Allah yardımcım olsun diyorum hep. Sadece sancı neye benziyor onu merak ettim 😇
Snmlsn Sedefkitir12- evet benim de acı eşiğim çok düşük 😳 ama sanki bir güç yardım edecekmiş o anda gibi hissediyorum 🥰 sadece neye benzediğini merak ettim 😇
Snmlsn Sedefkitir12- ayy😳 ben illa normal doğum olsun demiyorum zaten. Bebeğim için de benim için de en iyisi neyse o olsun inşallah. Senin de acı eşiğin düşükmüş sezaryenden sorma nasıldın peki?
Sedefkitir12- Snmlsn çok iyi geçti bilsem baştan sezeryan olurdum ama bu da değişiyor kişiden kişiye bazısı hemen ayaklanmamalısınız söylüyo ben 3. Gün ayaktaydım suan 2. Ye hamileyim yine sezeryan olucam inşallah
Gkces09 Snmlsn regl ağrısının ileri versiyonu sancı arttıkça belden ve alttan birden regl ağrısı gibi sancı giriyordu ama inanın korkulacak birşey değil ben de çok korkuyordum ve acı eşiğimde öyle yüksek falan değil ama bebeğini kucağına verdikleri an o acılar gözünün önünden uçup gidiyor. Sağlıkla ve kolaylıkla kucağına al inşallah ☺️
Snmlsn Gkces09 amin inşallah ❤️ çok teşekkür ederim. Yavrumu sağ Salim kucağıma alayım da bence de her şeyi unutacağım 🥰
Snmlsn Sedefkitir12- evet herkesin bir değil tabi ki de. Maşallah 🧿 ne güzel güzel geçmiş seninki umarım ikincide daha da rahat edersin 🤲🏼