Mutlulukkk Kubare134 evet ben kullaniyorum ☺️☺️☺️ kartlari gorunce cok heyecanlaniyor. Her yeri ayri oynuyor mubarek 😂
Mutlulukkk bdenerigokce yok ya. 1 aylikken flan aldim herhalde.her gun duzenli olarak yapamiyorum ama yapmaya calisiyorum elimden geldigince. Yuz ustude yatiriyorum kafasini falan kaldiriyor bayagi. Emeklemesi icin flan yardmci oluyor bu harkeetler bayagi
bdenerigokce Mutlulukkk ben emeklemesini istemiyorum ama zeka kartlarını hemen almam gerekiyor mu diye düşündüm