tuq_ba Kizlar 36 haftaligim nstde sanci cikiyo ama acilma yok ayni durumu yasayanlar ne zaman acilmaniz basladi sancidan sonra
Eda_Esen tuq_ba bnm 34. Hafta da başladı sancım 36 ya kadar ilaçlarla bekleye bildik açılmam 2den fazla olmadı maalesef bebek kanala girmiş mi
Mne001 Benimde sancı gözüküyor açılma yok ama önce iki normalim var sancı kaç çıkıyor nstde cnm senin
tuq_ba Mne001 benim de iki normal dogumum var bu üçüncü o etkiloyormuymus benim sancilar düzensiz cikiyor 100lere dayanıyo bazen