Kızlar 23 haftalık hamileyim ilk muayeneden beri yani 7.haftamdan beri ilk kez kan tahlillerime bakıldı vitamin de verilmemişti demirim aşırı düşük çıkmış alt sınır 13ken 6 çıkmış zaten aşırı halsizim. Bu kadar eksiklik yaşayan oldu mu bebege bir zararı olmuş mudur çok korkuyorum bir de en hızlı ne yükseltiyor hapla hemen yükseleceğini sanmıyorum sizlere ne iyi geldi