Melk_plt00 Kızlar erken gebelik testi yaptım reglme 8 gün var olmadı herhalde Çizgi falan da yok ben göremiyorum siz görebiliyor musunuz😞😞
AleynaResul Melk_plt00 8 gün çok erken 3 gün kala falan deneyin bence 4 ila 6 gün de hafif belli oluyor diye biliyorum kendimde 2 gün kala öğrenmiştim hatta testte
Kahverengi Melk_plt00 güvenim kalmadı erken gebelik testlerine adet günü testler negatif kan testim pozitif çıkmıştı yanı herşey olabilir en garanti kan testi
october erken yapmışsın canım erken gebelik testi bile olsa regle 4 gün kala falan daha iyi sonuç verir
Melk_plt00 october ya bilmiyorum ki ben Bir yerde falan okudum gösteriyor diye ben de yapayım dedim ama inşallah vardır erkendir😔😔
Demet_parlak49 Melk_plt00 ben adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı sonra adetim 4 gün geçince normal test yaptım pozitif çıktı ve şuan hamileyim bazen şaşırta biliyor testler
Snmlsn Melk_plt00 kimden duydun? Kullandığın testin üstünde ne yazıyor hiç okudun mu? Duyduğun şeylere göre mi yaptın testi de?
Lagertha_ Geç döllenme de olabilir benim fikrim böyle evde testler yaparak erkenden kendi moralinizi düşürmeyin regl gününüzü bekleyin. Psikoloji en önemli şey hamile kalmada ve hamilelık sürecinde
Nili4321 Çok erken yapmışsınız bende erken yaptım çıkmadı 6 gün kala yaptım aşırı hafif çıkmış ikinci çizgi o kadar silik çıkmış ki fark etmedim bile o yüzden 5-6 gün kala yapın
Defne10 Ben bu testle adetime 8 gün varken öğrenmiştim ama sizin için erkendir belki daha adetinizi bekleyin birde