merhaba, nisan ayında 9 haftalık bir kürtajım var. Ocak - nisan arası folik asit düzenli kullandım. kürtajdan sonra bir süre korunmak istediğim için ara verdim kullanmaya. Ağustosta yeniden basladım hala gebelik oluşmadı. Gecen gün farklı bir konudan kan testi yaptırdıgımda folik asit degerinin 18-20 değerinden daha fazla çıktığını gördüm. Özetle depolarım full çekiyor şu an 😂Kullanmayı bırakıp bebek olduğu zaman mı devam edeyim yoksa folik fazlalıgım varken dahi hap içmeye devam edeyim mi? Birkaç doktorla görüştüm farklı konuşuyorlar. Başına gelenler siz ne yaptınız?