Herkese merhaba. Şükürler olsun her gün okuduğum hikayeleri benim de yazma şansım oldu. 38+6′da gece sürekli sancim vardi. Sabaha kadar sancimi çektim. Suyum ve nişanım gelmediği için hastaneye gitmedim. Ta ki sabah kan gelene kadar. Doktorumu aradim doğum yapacak şekilde hazırlı gel dedi. Saat 10da hastanedeydim. 1 cm acikligim vardi. Doktor geceye kadar anca dogurursun dedi.daha sonra suni sancı verdiler, açıklığıma bakarlarken suyum geldi. Açıklığım saat 12 gibi 4 cmi buldu ve epidural takıldı. Sonrasi zaten hem rahatti hemde şimşek mcqueen gibi hizli geçti. 1 saat sonra açıklığım 8 cmi buldu. Doğum haneye yürüyene kadar zaten ikinmamak için zor tutuyordum kendimi. 5 ikinmayla doğurdum kızımı. 13.44te dünyaya geldi. Şükürler olsun hersey yolunda. Epidural hakkinda sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim. Allah herkese sağlıkla doğurmayı nasip etsin🌸