Kızlar selam
Ben pcos hastasıyım ve çocuk tedavisi görüyorum. 19 Ekim de çatlatma iğnesi oldum ve 30 ekimde kahverengi akıntı şeklinde az bir lekelenmem oldu ve durdu. Normalde adetten önce bu lekelenmelerim olur fakat azalma yapmaz devamı olur ve adetim başlar. İlk kez böyle bir şey yaşayınca yerleşme kanaması mi acaba diye düşündüm.
Ertesi gün bir merkezde kan verdim fakat negatif çıktı. Böyle bir durum yaşayan var mı ya da kan sonucu negatif çıkıp daha sonra pozitif görenler? Teşekkür ederim şimdiden 🙏