Kardelendogann 36+1 deyim bacak daha doğrusu baldır ağrısı çekiyorum asla geçmiyor siz de yaşadınız mı önerilerinizzz ??
Snmlsn Kardelendogann 37+2 deyim ben de öyleyim. Malesef yapacak hiç bir şey yok. Doktorum doğumdan sonra geçecek dedi. Dinlen yorulma dedi
Ustunneliff Kardelendogann benim bacak ağrıma sıcak duş almak çok iyi geliyor duştan sonra geçiyor ama baya sıcak suyla yapıyorum deneyin isterseniz belki sizede iyi gelir