Benim öncesinde bir tane düşüğüm var. Bu gebelikte de pembe kahverengi kırmızı her türlü akıntım oldu gittiğimde kesenin etrafında kanama alanı gördüler ilk haftalardan. Diğer kaybım da olduğu için çok yüksek riskli düşük olabilir dediler. Proluton iğne ve günde 3 kez progestan fitil kullandım. 14 haftaya kadar devam etti. 14 de tak diye birden kesildi şu an 29. Haftadayım Allah’a şükür. Hiç korkmayın Allah büyük. Stres yapmayıp güzel düşünün ilaçlarınızı da kullanın inşallah bişey olmayacaktır 🙏🏻