Elifdddd Kızlar 1 haftadır böyle hafif gaz sancısı gibi bi ağrı var oluyormu sizde öyle şiddetli değil ama var yani doktor kontrolümüde var bebek oynuyor cok sükür
iremnur_17 Elifdddd 24 deyim bende aynı sorunu yaşıyorum ama sanırım idrar yolu enfeksiyonu ve üşütmekten kaynaklı olduğunu düşünüyorum sizde kendinizi sıcak tutun ve bir idrar tahlili verseniz iyi olur en azından varsa enfeksiyon ilaç kullanırsanız ağrınız gider
Ayseumut Elifdddd benim de 1 aydır karın ağrım var gecmek bilmeyen idrarımda enfeksiyon cıkıo oda yapabılır dedı ek olarak magnezyum başlattı 19 haftalıgm suan
Haticengin17 Benim de oyleydi 24. Haftam idrar yolu enfeksiyon salgini varmis tahlil yaptirdim enfeksiyon baslamis kendinizi sicak tutun
Elifdddd Haticengin17 idrar yaptırdım sıkıntı cıkmadı ama bilemiyorum neden böyle dün yoktu bugün yine basladı hafif hafifi büyüyor diyemi acaba
Elifdddd iremnur_17 idrar tahlili yaptırdım normal ama anlamadım kimisi rahim büyüdüğü için diyor ama kafaya takıyorum doktor rendavusu ayın 9 zunda evhamda yapmak istemiyorum
Mavi_rella iremnur_17 benimde öyle idrar tahlili vericem yarın bide bende çok fazla akıntı var sizde var mıydı
iremnur_17 Elifdddd tabi rahim büyüdüğü içinde ağrı yapıyor yine de ağrılarınız çok devam ederse kontrolü erkene çekin derim
iremnur_17 Mavi_rella evet bende de var sarımsı krem gibi. Bende yarın gidicem büyük ihtimalle tahlil ister benden de
Mavi_rella Elifdddd enim afedersin bugün pijamama kadar geçmişti artık ped kullanıyorum günlük.cuma günüde gidicem bakalım ne olacak sonuç tahlillerimle birlikte 🙄💜
Elifdddd Mavi_rella akıntı bu haftalarda normal yazıyor internette kokusuz renksizde diye ama bilemiyorum inşallah sorunsuz alırız kucağımıza🤲🤲❤️
Mavi_rella Elifdddd inşallah canım ama seninde aklında bulunsun bak benim pijamama taşmıştı öyle olmasın tabiki de eğer olursa seninde aklında bulunsun normal bir durum değilmiş. 🤗
Elifdddd Mavi_rella anladım cnm cok teşekkür ederim inşallah başıma gelmez ama aklımda bulunsun♥️🤗🙏🏻🙏🏻