Merhabalar kızlar.Az önce doktor kontrolünden çıktım beyindeki sıvı 9.3 dedi bunun takibini yapalım 3 hafta sonrası işin bana hatırlat dedi.11-12 olmasınıda normal kabul ediyoruz dua edelim artmasın dedi.Canım çok sıkıldı moralim bozuldu başına böyle bir şey gelen var mı?Artmaması azalması için dua eder misiniz bize🙏🙏🙏