Fndkkrdu Merhaba kızlar ikinci hamileliğimi yaşıyorum 21 haftalık olduk bugün 🥰 Kızımın adı İdil Nazik ( nazik rahmetli kaynanamın adiymis eşim çok istediği için koymuştuk ) ve yine kızım olucak inşallah (Eşim bu seferde kendi annemin adını koymami istiyor ilk kizimizda gönlü kaldığını hissetmiş onunda gönlü olsun istiyor yine önüne güzel bir isim koyarsın diyor ama ben emin degilim annemin adı bu arada Esma ) İdil ismine uygun isim arıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum 🙂
Fndkkrdu Bende Işıl,İnci,Nil isimleri düşünüyorum ama sanki emin değilim. İlk kızımda İdil ismini duyunca aşık olup hemen benimsemiştim şuan hiçbir isim bu etkiyi yaratmıyor bende ya 😂
Fndkkrdu Aysunays çok teşekkür ederim bende çok beğenmiştim İdil koyarken 🥰 Ay söylediğiniz isimler hep aklımda olanlar uyumlu oluyor değil mi 😍
Sedefkitir12- Fndkkrdu benim de bi kızım var adı Asel İsra şuan bende 2. Ye hamileyim mihrima düşünüyorum
Sedefkitir12- Fndkkrdu inşallah canım cümlemizin ki 🥰 Allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🥰🤲