Sila_dmr27 doğum başladığı an bir kaba konuluyor onun için dualar var o okunuyor o açıldıkça kolay doğum oluyor doğum yaptıktan sonra da derhal sudan alınması gerekiyormuş kanama çok olmasın diye
Ben yaptım 7 ye kadar açılmam oldu ama sonra birden durdu yani kesinliği var mı yok mu bilmiyorum ama denemekten zarar gelmez ☺️