Taze_anne1990 onu bilmiyorum ama sağlık ocağındaki ebe ilk gebeligimde şey demişti her gece bir bardak ılık sütün içine bir tatlı kaşığı kimyon koy karıştır iç hem bebeğe gaz yapmaz hemde sütünü artırır demişti gerçekten yaptım ve gece goguslerimin doluluğuna artık sizlama yapıyordu ve dışarı fiskiriyordu kalkıp sağıp buzluğa atıyordum fazlalığını. İkiz bebeklerimi şükürler olsun böyle büyüttüm