Premsesko yok olcturmedım 2 haftada bı gidiyorum her gittim de hersey yolunda diyor detaylıca inceliyor doktorum da cok iyi bı sıkıntı olda derdi bi özele bi devlete gidiyorum ikiside ideal gebeliğin var diyorlar bide ilk gebelıgım tecrubesızım de bu konularda arastırarak sorarak ogrenıyorum bi sıkıntı yasadım da