Kızlar 28 haftalık hamıleyım. Bugunlerde bebegımin hareketını az hissediyorum. Daha doğrusu hareketlerı cokda böyle bana hissettırcek sertlikde değil dönmesini felan hıssedıyorum ama vurmasını felan daha az hissediyorum. Bu haftalarda böylemi oluyor. Endişelenmelimiyim