Öncelikle şunu söyliyeyim doktoruma ulaşamadım. 3 kasımda planlı sezeryanım var. Şu an 38+1 haftalık hamileyim. Bu gün öğlenden aşırı ayaklarım ağrıyor. Yürüyüş yaparım hep bu gün biraz yürüdüm yapamadım. 1 saatden fazladır da aşırı bir bel ağrım var ve o da ayaklarıma vuruyor hepsi. Ama nişan , su filan hiç bir şey yok. Neden ola bilir acaba? Bilen varmı ilk gebelik olduğu için + hem de sezeryan olucağı için anlam veremiyorum. 3 gün önce karnın inmiş biraz dediler. 3ne kadar dura bilirim dimi🥲🥲