aysenur30a Kızlar 38. Hafta oldum bugün tam. Normalde çok iştahım açıktı herşeyi yiyordum ama son 2-3 gündür bir kase çorba içsem ekmeksiz yetiyor bişey yiyesin gelmiyor. Sadece soğuk içecek yada soğuk su içmek istiyor canım. Yaşayan varmı ?