Zehraozgen canım çok fazla yüksek değil stres yapma prolaktin çok aşırı yüksek olmadığı hipofiz bezinde tümor olmadığı süre %100 gebeliğe engel diyemeyiz bazen düşüyor bazen yükseliyor çünkü tamamen stres hormonu sağlık ocağında ki doktor bana bu hormonla asla çocuğun olmaz dedi bunu kadın doğum doktoruma söylediğimde güldü perinatoliji bu arada öyle birşey yok dedi bu hormonu unut ajlina bile takma dedi sonuç korunmayı bıraktığım gibi hamile kaldım üstelik 2 defa gebelik oluştu prolaktin yüksek olmasına rağmen