Semolinko Kizlar sabahtan beri karnım kıpır kıpır böyle sanki bebeğin hareketleri gibi ya siz bu haftalarda hissetdiniz mi benim.ikinci gebeliğim
Cansukapan Semolinko 15+3 bende pıt pıt bişeyler hissediyorum ama bebek mi anlayamıyorum ilk bebeğim tecrübesizim 🙂
Semolinko Cansukapan benim ikinci ilkinde 18 den sonra hissetmiştim bu sefer çok erken hissettim ve karar verdim kesin bebek
Semolinko Cansukapan geçen hafta kontrolümde de doktorum çok hareketli demişti öyle hareketliki cinsiyetini net goremedi