Arkadaşlar bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Ben 30 dan beridir erken doğum riski ile haftalık gidiyorum doktora kontrole . 36. Haftada gittiğimde karın çevreye 34 de görünüyordu bir hafta boyunca her gün et tavuk balık muz vs ye takip edelim dedi . Bu hafta gittiğimde ise hala 34 e görünüyor gelişimi üç hafta geride ve sadece 25 gr almış bir haftada . Ama beni devamli takip eden doktor kordon dolanmış falan demedi . Dedi 38 Haftaya gir sezeryana alayım riske atmayalım( normalde normal doğum yanlısı hep bu şekilde teşvik ettik beni yaparsın pozisyonu normal doğum için uygun vs) bu durumdan sonra eşim evham yaptı dedi başka bir doktor görüşü de alalım içimizde kalmasın . Gittik o doktor dedi kordon dolanmış boynuna gelişimi orda da geri çıkıyor ama bu normal doğuma engel değil bekleyelim 39 40 ı görebilirsin belki dedi benim kafam allak bullak düşünemiyorum ne yapacağımızı şaşırdık bunu yaşayan normal doğum yapan ya da herhangi bilgisi olan var mı