Yhanne Dua edin güzel anneler muayene için rutin kontrole gelmiştim yatış yapıldı sağlıkla evlatlarımıza kavuşalım insallah ben herkes için çok dua ediyorum ben ve tüm gebeler inşallah sağlıkla kavuşalım miniklerimize
Sahdormommy Yhanne sağlık la kavuşun bencilinize bir avazda kurtulun yatış sancı dan dolayı mı yapıldı acaba
mucizeeemmm Yhanne bi avazda kurtulun inşallah bende 38+4 düm inşallah biran önce bende kavuşurum bebeğime
Aycan1 Yhanne sağlıkla bi sancıda kurtulursun inşallah cnm suni sancımı yapılcak bende bu hafta pazartesi muayneye gitcem tekrar geçen hafta gitmiştim bakalım nstde sancım çıkmıştı her an gelebilir demişti doktr 38 haftalıpız 😍
Yhanne Sahdormommy amin inşallah sağ olun hayır açılmam varmış çatı muayenesinde çıktı ondan dolayı oldu
biryildiz42 Yhanne Yhanne açılmayı hissettiniz mi benimde yarın kontrolüm var 38+1. Suni sancı mı alacaksınız
Ezgi-123 mucizeeemmm Bende 38+4 bugün 💞 hiç belirti yok henüz beyaz akıntı sadece sizde var mı belirtiler :)
Yhanne Aycan1 amin inşallah canım teşekkür ederim sen de inşallah çok az kalmis senin de🌸evet suni ile deneyelim dedi doktorum normal olmazsa sezeryana dönebilir dedi gebelik şekerim de vardı da🥰
Yhanne biryildiz42 hayır ben kendim öyle hissettigim çok da bi sey olmamisti bir haftadir falan ama nişan geliyordu sarimsi yesilomsi jöle gibi bi akinti
Aycan1 Yhanne hı anladım Allah’ım hayırlısını nasip etsin inşallah sağlıkla gelsin de açılman varsa olur inşallah
mucizeeemmm Ezgi-123 bendede hiç belirti yok bekliyorum 😂 gelse artık valla heyecan stres hepsi bi arada 🥲❤️
cancel_ Ezgi-123 merhaba bende bugün 38+4 aynı şekilde bende de sadece beyaz akıntı ne zaman doğururuz dersiniz 🤣😇 başka belirtm yok dediğiniz gibi