Bebisiannesi Biri negatif biri pozitif ben anlayamadım iki test arası yarım saat var ilki pozitif görünüyor
mombarbie_ Bebisiannesi alttaki test bozuk görünüyor sabah ilk idrarla tekrarlayın yarin daha net emin olursunuz.
1palyaco Bebisiannesi altta olan ilk ise ilkine fazla damlatmış olabilirsin veya test bozukta olabilir . Yayılmış çünkü .Bence yarın ilk idrar ile tekrarlayın . İnşallah istediğiniz sonucu görürsünüz .
Bebisiannesi 1palyaco mombarbie_ eczacıya gösterdim testi bozuk değil hamilesiniz dedi ben yine de tekrarlamak istedim ama bu kez negatifi gördüm
Abikardes12 Bebisiannesi aynısı geldı basıma ama benım ustune bırde erken gebelik testıydı test bozukmu dıye goturdum hayır hamılesınız dedı ınanmadım bıtanedaha ıstedım negatof cıktı bende ertesı gun kan verdım 50 cıktı 😆😆
1palyaco Bebisiannesi en iyisi kan verin . Belki ikinci test yanıltmıştır sıvı aldıysanız çok o etkilemiştir veyahut bozuktur . İnşallah birincisi doğrudur kan verin bizi de haberdar edin güzel haber almanız için dua edeceğim 😍
mombarbie_ Bebisiannesi dediğim gibi zamanında çok gördüm bozuk malesef test ama sabah ilk idrarla başka marka deneyebilirsiniz daha net sonuç alırsınız
Bebisiannesi Abikardes12 bende aynısını yaptım hatta söylendim neden bozuk test satıyorsunuz diye ama ikinci negatif çıktı
Bebisiannesi 1palyaco yarın vermeye gideceğin eğer yarına kadar dayanamazsam akşam gideceğim acilden veririm ilk bebeğim tüp bebekle oldu ikinci gebeliğim dış gebelik ve bunda tedavi görmedim o yüzden çok heyecan yaptım