Sevvallkahraman 37 + 1 le ilerliyorum ve çok heycanlıyım nasıl olacak şaşkınım normal mi sezeryan mı hala belli değil sizde durumlar nasıl kızlar 😌
Ask-bebegim Sevvallkahraman 23 gün kaldı bendede heyecan korku hepsi bir arada. Şuan normal doğum gözüküyor herşey yolunda şükür ama nasıl olacak panik içindeyim.bir yandan hemen sağlıkla doğsun kavuşayim derdindeyim 🤗
ozlemm12 Son 14 gün planlı sezeryan aşırı korkuyorum tedirginim bilmiyorum kafam allak bullak 3. Çocugum bide hepsi sezeryan ama bi korku sardı beni anlamsız 🥺