Rumyy07 Pazar günü suyumun az az geldiğini hissetmiştim doktorum hastaneye gecelim kontrol için demişti evden çıktım arabaya binerken bi anda bacaklarımdan süzüldü emin oldum artık. Zaten nişanda bozulmuştu bi 13 gun once. Hemen gittik hastaneye ye ebeler kontrol etti dedi doğum başladı yatisim yapıldı ama bende hiç sanci yok. Suni sanciyla desteklicez dediler. Herseyi hallettik ben Suni sanci almaya başladım 3 gibi zaten 6 dan sonra sancilar artık dakikaya düştü ılık duş rahatlama pilates topu vs derken artık son an geldi kızımı kucağıma aldım. Dikişsiz yirtiksiz çok şükür normal doğum maceramı bitirdim. Aslında yalan soylemicem kolay diyemem cok uğraştırici çok zorlu ama son an geldiğinde hersey unutuluyor korkmayın yapabilirsiniz bebeğinize odaklanin yanınızda size destek veren biri olsun yeterli 🙏 29 ekim 23:20 hayatımıza bi melek girdi🎀 100. Yıl bebeği oldu güzel kızım 🧿
Mevlude95 Rumyy07 cok sevindim canim senin adina Allah sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşaAllah kaçıncı haftanda yaptın doğumu
Rumyy07 Elamomy 34 haftadan itibaren pilates topu perine masajı günlük 1 fincan ada çayı 5 hurma günlük merdiven yuruyus hergun böyle yaptım doktorumun tavsiyesiyle yürüyerek çıktım cok şükür
SsedaF Suni sanci nasil bir sey, cok agrili olduğunu duydum. Mecbur kalirsam ben suni sanci kullanmak istemiyorum, sancim gelmezse sezaryene alin diyeceğim doktora muhtemelen 🤷♀️🙈
Rumyy07 SsedaF yani suni sanciyi acilman olması için destekliyorlar benim hiç sancim olmadan suyum geldiği için suniyle desteklediler biraz zorlu bi süreç aslında ama kadın olarak çok güçlüyüz ve bunu yapabiliriz korkmayın yapabilirsiniz 🤗