Asli_0025 Kızlar pazartesi verdim 24,58 di bugün yine verdim 27,8 çıktı sağlıksız bir hamilelik değil mi böyle yaşayan var mı
umrumdadegil Asli_0025 aynı yerde mi verdin ikisini de sağlıksız kimyasal gebelik olabilir değer çok az
Sumeyye_g Asli_0025 kanama lekenmen varmı canım 2 gün sonra aynı saatte tekrar ver betanı benim 2. Düşüğüm böyle olmuştu azcık yükselip sonra kanamayla düşmüştü allahım yardımcın olsun inşallah güzel haber alırsın
1prensesannesi__ Asli_0025 ayni yerlerde test vermedigin icin degerler farklilik gostermis olabilir hemen karamsar dusunme 2 gun sonra en son test verdigin yere git oraya kan ver
Smrhsyn Canım değerlere göre kimyasal gebelik gibi görünüyor sağlıklı olması için iki günde iki kat artış olması lazım iki gün sonra tekrar dan yapmanızı öneririm
Asli_0025 1prensesannesi__ yarın hastanede randevum var oraya gidicem orada ister belki ilk orada vermiştim çünkü bilemiyorum insan biraz korkuyor ilk bebeğimi de 16 haftalıkken kaybettim 7 ay geçti bu oldu sandım ama bilmiyorum