Eflosunannesi Merhabaa bugün doktor randevumuz vardı ve doktorumuz bebeğin bu ayda kalbinin kapanması gerektiğini ama kapanmadığını söyledi bu durumu yaşayan var mı ? Tedavi vs var mı ?