Berenay Arkadaslar adet gecikmesinin 3. Gunu beta hcg 24.43 cikti sizce normalmi boyle olup yukselenler varmi? Silik gebelik testinde cok yardimci oldunuz bundada yardimfi olurmusunuzz🙈😍🙏🏻
Pnrbtr Berenay önemli olan değerin 2 günde 1 iki katına çıkması. geç döllenme olmuş olabilir. 2 gün sonra tekrar test yaptırın
zeynepharun Berenay geç döllenme olmuştur canım. Benimde 2 gün geçmesine rağmen 41 çıkmıştı. Şuan 12 haftalığım çok şükür
celileturk Berenay ben akıntı diye gittim tahlil ertesi gün gösterilecekti netten ben akşam baktım beta hcg 22 çıktı arkadasım doktordu ardım hamilesin dedi telefonu düşürmüştüm gerisini eşim konuştu 😂
Berenay Pnrbtr tesekkur ederim pazartesi gel demisti doktorum ama 2 gun snra tekrar gtmeyi dusunuyorm bende
Berenay zeynepharun hayirli olsn canim rabbim saglikla kucagina almani nasip etsin 🙏🏻 ya herkesin 400 500 gorunce bi korktm belkide hastane degerleri farkli oluyo
Berenay celileturk hadi ya ne guzel bi surpriz olmus oyle 😊 😍 o zaman panik yapmadan bekliyorm insallah o haftalara gelirm bende sag salimm🙏🏻🤣