Kızlar merhaba aşılamamın 15.gunu betam 6.44 cikti 106 ya kadar yukselip 88 ve 18 olarak dusus yaptı yani düşük yaptın dedi doktor gebeligin oldugunu soylemisti ultrasondan şimdi size sorum şu degerim 0 a dusunce sizce tekrar hemen bu ay aşılamayı tekrarlayayım mı yoksa dinlenmeli miyim yani dusugun ardına tekrar ertesi ay hemen tutar mı aşılama tekrar hemen hamile kalabilir miyim