Herkese merhaba kızlar 🌸 37+4 haftalık hamileyim yaklaşık 12 gün sonra sezeryan olacağım ikinci gebeliğim kilosu 2700-2800 dedi 39+2 de planlanarak yapılacak doğum bu süre zarfında benim gibi olup 3 kg civarı doğum yapan varmı? Endişe ediyorum biraz ultrasonada güvenmiyorum elbette ama illaki oluyor farklılık biraz daha toparlarmi acaba🤗