d-f61 kızlar doktora gittim keseyi gördük şükür sorun yok doktor sol yumurtalıkta oluşmuş bebek dedi.Sağ sol cinsiyet farklılığı mı oluyor bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi 🌸