23 haftalık olduk ve 6. Aya giriş yaptık artık.
Girdiğim ayı mı doldurduğum ayı mı söyleyeceğim insanlara 😍
- Ayım bittiği için tam 5 aylık diyorum
Çünkü mayısta evlendim ve ilk geceden hamile kaldım 6 aylık dediğimde sanki evlenmeden hamile kalmış gibi anlaşılır :/ kafamda deli sorular yaşadığımız toplum yüzünden.
Herneyse kızlar doğrusu nedir ? Doldurduğum ay mı yoksa girdiğim ayı mı söylemeliyim ?