seerappp Merhabalar 2 gündür devam eden diş sorunum dolayısıyla bugün doktora gittik bugün 15+0 olduk Kanal tedavi uygulanacak fakat öncesinde antibiyotik yazacağını söyledi doktor Yani Bebek için zararlı olması durumu beni tedirgin ediyor
Mltsnl seerappp yok canım antibiyotik kullanmıyorsun öyle tedavi yakıyor zaten bir etkisi de yok zararı ama bir an önce yaptır ben yaptırmadım son aylarda da yapılmıyor diye çok çektim ben yandım sen yanma ☺️
Cnsbzkrt seerappp ben yeni kullandım peneselin içerikli antibiyotik bebege zararı olmuyor agumentin dün de dişimi cektirdim hiç problem olmadı doktorumdan onaylı içini ferah tut enfeksiyon daha riskli bebege öyle düşün film cekmezler zaten onu da doktorunla konus
Mltsnl seerappp evet zaten antibiyotik kullanınca fark edeceksin ağrısı geçiyor iltihabı kurutuyor sonra doktora gidip tedaviye başlıyorsunuz kullanmadan giderseniz film çektiğinde yine tedaviye başlamaz