Busra221 o bu değil de olayın vehameti beni çok üzdü. Her 2 3 ayda bir vergi dilimine girdiğim için, kullanmak zorunda olduğum ihtiyacım olan ped için bile %18 KDV vergisi ödediğim için, evcil hayvanım maaş kazanmadığı halde onun maması için devlete verdiğim %18 KDV yı ödediğim için, kullandığım suya atık su çevre temizlik vergisi aldıkları için, aldığım her arabaya devlete bir araba parası bıraktığım için ve aynı şekilde bu telefon vs. Ek MTV de dahil normal MTV de dahil ev vergisi de dahil. Yaşamak için verdiğim tüm vergiler dahil…… Aklıma gelmeyen tüm ödediğim vergilerim için aşırı sinirliyim ve üzgünüm!! Ve bunları yaparken benim başka seçeneğim yok. Hakkımı da helal edesim de yok. Adamlar koca koca şirket açmışlar. Vergilerini vermemişler bir tane işleri takip edilmemiş. Milyon dolarlarla oynanmış ama biz mazlum vatandaş bir trafik cezasını ödemeyelim hemen faiz üstüne faiz. Devlet parasını üzerimizde bırakmaz söke söke alır. Kaşıkla verilen maaşımın kepçeyle geri alındığı şu devirde bunlara kim gözlerini yumduysa hakkımı helal etmiyorum. Bunun gibi ne kadar insan varsa hepsi de dökülsün ortaya. Orta sınıf kalmadı zenginin ekmeğine yağ çalavaklar diye vatandaş ezile ezile bir hal oldu. Yazıkalr olsun vallahi. SORUN GÖRGÜSÜZLÜKLERİ DE DEĞİL GEREĞİNİ YAPMASI GEREKEN KİŞİLERİN GÖZ GÖRE GÖRE BUNCA ZAMAN BÜTÜN BU YAPTIKLARINA İZİN VERMESİ. Kullanmak zorunda oldugunuz bebek bezi için %20 KDV ödüyorsunuz devlete. Her şeyi geçtim bu adamlar neden vergi ödemedi???